Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La població d'aquests ocells a la ciutat ha passat de 21.000 a 11.000 en dos anys, gràcies a un pla integral de control
Palma estrena el primer colomer ecològic. S’ha instal·lat al parc del Bosc de la Ribera, a la zona de Platja de Palma. L’objectiu és atraure-hi coloms de zones com el centre de la ciutat, on causen més problemes de salubritat i de conservació del patrimoni.
Es tracta d’una petita caseta de fusta enmig del bosc de la Ribera; un lloc frondós, amb ombres, sense renous i allunyat dels habitatges. Per evitar que hi proliferin, se’ls donarà pinso anticonceptiu i se’ls retiraran els ous.
És una eina més per controlar la població de coloms a Palma inclosa dins el pla integral de control ètic d’aquestes aus. D’ençà que es va posar en marxa el pla, l’any 2020, calculen que s’han reduït gairebé a la meitat: de 21.000 a 11.000 l’any passat.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits