Intent d’ocupació a Sant Antoni, a Eivissa. Un vesí ha alertat el 112 perquè un individu estava trencant la porta d’accés a un immoble del nucli urbà, concretament al carrer del Progrés.
Els fets ocorregueren dijous passat quan gràcies a l’alerta d’aquest vesí, dues patrulles es van personar al domicili, però la persona ja havia partit. Els agents van iniciar la recerca de l’individu.
En abandonar els agents l’immoble, l’individu hi va tornar, aquest cop amb una palanca, i llavor va ser quan la policia el va interceptar i el va detenir pels presumptes delictes de temptativa de robatori amb força i temptativa de violació de domicili.
Els agents n’han avisat la propietat, que s’ha personat i ha interposat la denúncia pertinent. Des de l’Ajuntament han destacat la importància de la col·laboració ciutadana en aquests casos.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"