Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
L'embarcació ha estat albirada cap a les 02.00 hores per un vaixell mercant, a unes 60 milles al sud de Palma
146
Una pastera amb 15 persones a bord, tots homes, ha estat interceptada aquest dilluns de matinada en aigües de Mallorca, segons ha informat la Delegació del Govern a Balears.
L’embarcació ha estat albirada cap a les 02.00 hores per un vaixell mercant, a unes 60 milles al sud de Palma. El vaixell ha assistit els migrants i ha informat Salvament Marítim.
S’ha mobilitzat l’embarcació de Salvament Marítim amb base a Portals (Salvamar Acrux) amb la seva tripulació, que ha traslladat els migrants al port de Palma.
En el port de Palma s’ha mobilitzat Policia Nacional, Guàrdia Civil, Creu Roja i Sanitat Exterior.
Enguany ja s’han interceptat 34 barques amb migrants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa