Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els 18 migrants han estat rescatats i Salvament Marítim els ha traslladat al port de Palma
Imatge d'arxiu.
100El Servei Marítim de la Guàrdia Civil ha interceptat aquest dilluns devers les 20.00 hores, una embarcació amb 18 ocupants, tots ells homes, a unes 12 milles al sud de l’arxipèlag de Cabrera.
L’embarcació ha estat albirada per l’helicòpter Helimer de Salvament Marítim, per la qual cosa s’han mobilitzant tant l’embarcació Salvamar Llibertes amb base en port Portals, com el Servei Marítim de la Guàrdia Civil, ha detallat la Delegació del Govern espanyol a les Balears.
Els 18 migrants han estat rescatats i Salvament Marítim els ha traslladat al port de Palma, on seran atesos per Creu Roja, la Guàrdia Civil i la Policia Nacional.
Amb la d’aquest dilluns, enguany han arribat a les Balears 110 embarcacions i han estat interceptats 1.435 migrants. A Mallorca han arribat 76 embarcacions, amb 1.023 persones; a Eivissa 18 barques, amb 210 migrants i a Formentera 16 pasteres amb 202 migrants.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat