Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Així són ja 65 les persones que han arribat a Mallorca a bord d'aquest tipus d'embarcacions en les darreres vint-i-quatre hores
21 migrants han estat localitzats aquesta nit a la zona de Cala Ferrera (Felanitx) que havien arribat en pastera. Així són ja 65 les persones que han arribat a Mallorca a bord d’aquest tipus d’embarcacions.
Ahir dissabte se’n varen interceptar tres en aigües de Cabrera i la Colònia de Sant Jordi. La darrera, amb tres migrants a bord. Hores abans, a les 8 i mitja del matí, ho feia una segona embarcació, a la mateixa zona amb 17 homes. Aquestes dues pasteres les va localitzar el patró d’un pesquer que havia avisat a les autoritats.
I divendres al vespre, a les 11 i mitja, arribava la primera pastera del cap de setmana. A la Colònia de Sant Jordi, un pescador a la zona del Cap de Ses Salines hauria vist 14 migrants. La Policia els havia detingut.
Tots els migrants arribats seran traslladaran a centres d’internament de la Península. Enguany, ja han arribat a les Illes 39 pasteres i més de 500 migrants.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions