Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'arribada, en el moment de la posta de sol, contrasta amb la dels turistes bevent al quiosquet de platja
La Guàrdia Civil i la Policia Local de Formentera ha interceptat 16 persones d’origen magrebí a la platja de Cala Saona. En el moment de la seva arribada divendres al vespre, la imatge dels turistes gaudint d’una posta de sol captada per Ràdio Illa a un quiosquet de platja, contrasta amb la de l’arribada de l’embarcació irregular.
Un fotògraf de Formentera, Javi Parejo, va captar també les dures condicions en què tocaren terra els migrants, després de 20 hores de travessia des d’Argèlia, descalços i banyats. Tots, però, es trobaven en aparent bon estat de salut. Després com ja és habitual foren traslladats fins al port de la Savina i després a les dependències a la Policia Nacional d’Eivissa.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora