Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
S'enfronta a una condemna de mig any de presó i a fins a 4 anys sense poder obtenir el carnet de conduir
/ Guàrdia Civil.
548La Guàrdia Civil ha interceptat un jove de 22 anys que circulava, sense permís de conduir, a 164 km/h a la carretera que connecta Maó amb Fornells, en un tram en què la velocitat màxima permesa és de 60 km/h. Els agents el van detenir dilluns passat en un tram proper al far de Favàritx, un punt en què hi ha una gran afluència de visitants.
Se l’imputa ara d’un presumpte delicte contra la seguretat viària per superar en més de 80 km/h la velocitat permesa i per no disposar de carnet. S’enfronta a una condemna de mig any de presó i a fins a quatre anys sense poder obtenir el permís de conduir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles