Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les persones es troben en aparent bon estat de salut
Imatge d'arxiu
92La Guàrdia Civil ha interceptat aquest diumenge una embarcació amb sis migrants a bord, dos d’elles dones, a prop de Cabrera.
Segons ha informat Delegació del Govern a Balears als mitjans de comunicació, entorn de les 17.20 hores d’aquest diumenge la Guàrdia Civil ha procedit al rescat de sis persones d’origen magrebí en aparent bon estat de salut a la mar de l’illa de Cabrera.
La pastera ha estat albirada prèviament per una embarcació recreativa. En el rescat ha intervingut el Servei Marítim de la Guàrdia Civil de Balears.
Enguany han arribat a les Balears el triple de migrants en barca que al mateix període de 2021
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències