Una quarantena d'agents i dos pèrits han participat en l'operatiu
Foto Policia Local de Palma
350La Policia Local de Palma ha intervingut un total de 5.757 peces i objectes presumptament falsificats durant un ampli operatiu duit a terme a la zona de la Platja de Palma, en què s’han inspeccionat 22 establiments.
El dispositiu, centrat en comerços oberts al públic, tenia com a objectiu detectar articles que poguessin infringir els drets de propietat industrial, ha explicat la Policia Local en un comunicat. Durant la jornada de dijous es van inspeccionar un total de 22 establiments, amb la participació d’aproximadament 40 agents i el suport tècnic de dos pèrits especialitzats en la detecció de falsificacions, que varen col·laborar activament en l’anàlisi i verificació de les peces intervengudes, assegurant la fiabilitat del peritatge.

Foto: Policia Local de Palma
Entre els articles intervenguts hi ha camisetes, gorres, ulleres, clauers, tovalloles, ninots i mocadors presumptament falsificats.
Dels 22 comerços inspeccionats, en 20 es van detectar productes falsos, cosa que ha motivat la instrucció de 20 informes judicials, un per cada establiment infractor, per presumptes delictes contra la propietat industrial. Aquest tipus d’actuacions formen part del compromís de l’Ajuntament de Palma amb la protecció de l’activitat comercial de la zona i els drets dels consumidors.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703