Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Sílvia Tur al programa 'Al Dia': "El Govern hauria pogut assumir la compra, però el més important és la protecció i no la propietat"
Vista de l'illot de s'Espalmador en una imatge d'arxiu.
25Inversors belgues estudien comprar l’illot de s’Espalmador per 19 milions d’euros. La diputada Sílvia Tur ha donat per fet aquest dimecres la compra en una entrevista al programa ‘Al dia’ d’IB3 Ràdio, però sembla que la transacció encara no és efectiva del tot.
“El Govern de les Illes Balears hauria pogut assumir la compra d’aquesta illa, però pensen que el més important és la protecció i no la propietat”, ha explicat Tur.
L’Estat no comprarà l’Espalmador
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix