Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les primeres hipòtesis descarten la implicació de terceres persones
Imatge d'arxiu.
341La Policia Nacional ha obert una investigació per la possible mort violenta d’una dona de 90 anys en el seu domicili al poble de Son Macià, a Manacor. Les primeres hipòtesis descarten la implicació de terceres persones i que es tractaria d’una mort accidental o una mort natural. Els agents estan en espera de l’informe forense per determinar les causes de la mort.
Ha estat un familiar de la víctima qui ha avisat els serveis d’emergències en trobar el cos. El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional i la Policia Científica s’han mobilitzat i han inspeccionat l’habitatge. Està previst que, una vegada que conclogui la inspecció, una comissió judicial procedeixi a l’aixecament del cadàver, i que el cos sense vida de la dona sigui traslladat a l’Institut de medicina legal i ciències forenses, per determinar-ne les causes de la mort. Mentrestant, el pis ha quedat precintat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions