Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Un empresari va denunciar l'ajuntament per l'extracció d'aigua de dos pous sense autorització
Imatge d'arxiu de la façana de l'Ajuntament de Ciutadella. Foto Aj. Ciutadella
250Els fets investigats, presumptament relacionats amb uns pous, haurien ocorregut durant l’anterior mandat, 2019 – 2023. Segons ha pogut saber IB3, alguns funcionaris municipals ja haurien declarat davant la Guàrdia Civil. Les investigacions podrien tenir el seu origen en les denúncies presentades per l’empresari Valeriano Allès Canet contra l’Ajuntament de Ciutadella per l’extracció d’aigua de dos pous als terrenys de la seva propietat de ses Arenes de Dalt sense comptar amb autorització.
La propietat de la finca, Arenes Ciutadella SL, va presentar el 2019 i el 2021 tres denúncies davant la secció jurídica de Recursos Hídrics amb relació a la salinització de l’aqüífer. Com a resultat de la investigació interna, Recursos Hídrics va expedientar l’Ajuntament per l’ús de dos pous sense autorització.
Arenes Ciutadella SL va demandar la Direcció General de Recursos Hídrics del Govern davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (TSJIB) per permetre a l’Ajuntament l’explotació dels pous.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre