El cos estava en avançat estat de descomposició i li faltaven algunes extremitats
Fotografia d'arxiu de la Guàrdia Civil. Foto Europa Press
25La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les causes de la mort d’un home que va aparèixer mort, surant a la mar, aquest diumenge horabaixa en una zona pròxima a Cala Tuent. El cadàver ha estat trobat en avançat estat de descomposició. Segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil, va ser una embarcació d’esbarjo la que va avisar de la localització del cos sense vida a unes sis milles de la torre de Sa Mola.
Fins al lloc es van desplaçar un helicòpter de la Comandància de la Guàrdia Civil de les Balears i agents del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS), els qui van aconseguir rescatar el cos. Va ser traslladat fins a la base naval del Port de Sóller, on la comitiva judicial va procedir a l’aixecament del cadàver i el va traslladar fins a l’Institut Anatòmic Forense.
El cos, segons les primeres proves, podria correspondre a un home. No obstant això, no s’ha pogut determinar la seva identitat perquè es trobava en avançat estat de descomposició i li faltaven algunes extremitats.