Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Segons fonts policials, ha esquitxat líquid inflamable al garatge i el pati, a més, ha sostret diferents peces de roba, fet que ha produït un incendi
La Policia Nacional investiga l’incendi produït aquest dimarts al matí en una casa ubicada al carrer Josep Anselm Clavé de Maó, amb tres famílies a l’interior. Els habitants han sorprès un home que hauria entrat en aquest domicili i l’han retingut fins a l’arribada d’un indicatiu de la Policia Nacional que ha procedit a la seva detenció.
Les primeres hipòtesis apunten que el foc hauria estat intencionat, tot i que se’n desconeixen els motius. El detingut és un home de 57 anys com a presumpte autor del foc. Segons fonts policials, ha esquitxat líquid inflamable en el garatge i el pati, a més, ha sostret diferents peces de roba, fet que ha produït un incendi. Una vegada finalitzades les primeres gestions s’ha pogut esbrinar la seva identitat, ja que no portava cap documentació i no contestava raonablement a les preguntes que se li feien.
Hauria accedit a l’immoble pel soterrani amb la intenció de cremar l’immoble. En aquests moments continuen obertes les diligències policials, estant la investigació oberta pel que ara com ara no es pot facilitar més informació.
A l’incendi han acudit també bombers sent ells els que han sufocat el foc, sense que produïssin danys personals, només materials.. La seva ràpida resposta ha impedit que les flames es propaguessin.
L’home ha estat detingut com a presumpte autor d’un delicte d’aplanament, amenaces, danys i robatori amb força.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora