Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
L'exmallorquinista defineix el partit contra el Granada com una final
L’exjugador del Reial Mallorca, Ivan Ramis, analitza la prèvia del partit vital de dissabte contra el Granada a Son Moix. Mallorquins i andalusos es juguen gran part de les opcions de permanència en un duel directe.
Ramis ha viscut aquesta situació en moltes ocasions durant la seva carrera. Moltes d’elles vestit amb la camiseta vermella. El pobler ha disputat altres finals d’aquest tipus. Algunes les ha perdut, però la sort també ha estat del seu costat, com a la darrera jornada de la temporada 2010-2011, aconseguint la salvació després de perdre a casa contra l’Atlètic de Madrid gràcies a la victòria del València a Riazor.
El central considera que el partit de dissabte és una final i creu que la permanència mallorquinista passa per guanyar els dos enfrontaments que resten a Son Moix: Granada i Rayo. Ramis és optimista i confia en les opcions dels mallorquins.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros