Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'Avarca de Menorca cercarà contra l'Hidramar Gran Canària (dissabte, 19 h) el bitllet per a la final de Superlliga; la internacional mexicana, màxima expressió de l'ambició ciutadellenca
L’Avarca de Menorca pot aparaular contra l’Hidramar Gran Canària (dissabte, 19 h) el bitllet per a la final de lliga aquest cap de setmana. De fet, tindrà dues oportunitats per aconseguir-ho, tot i que l’objectiu és fer-ho per la via ràpida. En el cas de Ciutadella, aspiren a culminar una temporada històrica.
El lideratge, la convicció i el rendiment d’Ivone Martínez representen l’essència d’un Avarca de Menorca que aquest cap de setmana picarà a la porta de la final de la Superlliga. Arribar a la final depèn d’eliminar l’Hidramar Gran Canària, el vigent campió. De moment, l’avantatge és per a les jugadores de Bep Llorens, que van guanyar el primer assalt a Las Palmas. Tanmateix, el vestidor menorquí coneix bé un rival acostumat a guanyar títols i que mirarà de forçar el tercer partit.
Sigui com sigui, res no fa por a un grup que ha crescut a l’ombra dels reptes i de la conquesta d’objectius. L’Avarca d’enguany és sinònim d’èxit i la paraula triplet s’ha instal·lat al seu dia a dia. El vestidor ciutadellenc és optimista i ambiciós i està segur d’aconseguir l’enèsim objectiu de la temporada.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia