Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

El pilot mallorquí va guanyar el Gran Premi d'Espanya a Jerez
Izan Guevara aixecant el títol del Gran Premi d'Espanya de Moto 3.
84El pilot palmesà va demostrar, el passat cap de setmana a Jerez, que és un pilot amb molt de futur, però també amb molt de present. El seu avançament a la curva Jorge Lorenzo, que li va donar la victòria final a Moto 3, n’és un bon exemple “Molta gent m’ha dit que estava boig, però no tenia una altra opció. Öncu i Sergio García busquen l’interior i, a mi, no em queda més remei que anar per fora per avançar alguna posició o cobrir la meva. Quan vaig frenar, em vaig veure a l’alçada d’Öncu i vaig deixar el fre per entrar primer a l’últim revolt. Quan encaro la recta de meta ja no hi havia opció que em superessin i ja ho vaig començar a celebrar” reviu Izan Guevara als micròfons de l’Esports 3 Migdia d’Ib3 ràdio.
Paciència, pericia i atreviment van ser les claus de la primera posició al circuit Ángel Nieto “Estic molt emocionat perque ha estat un cap de setmana increible. Hem liderat de divendres a diumenge i, a més, mai havia viscut una cursa amb tant públic. Vaig començar al Mundial en temps de COVID i mai havia sentit el suport de tanta gent a les graderies” explica el jove pilot de 17 anys.
El pilot palmesà ha tingut un inici irregular amb una penalització al Gran Premi de Qatar on va acabar vuité, una segona posició al Gran Premi d’Indonesia, un abandonament al Gran Premi d’Argentina, una setenena plaça al Gran Premi de les Amèriques i una cinquena plaça al Gran Premi de Portugal. La victòria al circuit andalús el col.loca en tercera posició a la classificació del Mundial amb 73 punts. El líder, Sergio García, és a 30 punts. Tot i això, Izan Guevara té clar l’objectiu “Vull lluitar per guanyar el Mundial. És cert que hem començat la temporada amb inconvenients a les primeres curses però seguim empenyent. Estem tercers i aquest serà la temporada més llarga que s’ha fet a la categoria. Queden moltes curses i molts punts en joc encara i lluitarem pel Campionat”.
Escolta l’entrevista a Izan Guevara
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret