Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Per darrere han quedat Aina Tramullas i Mantra amb 1.000 euros per a cada un
La final del Certamen de Creació Musical Jove 2023, que organitza la Conselleria de Famílies i Afers Socials, a través de l’Institut Balear de la Joventut (IBJOVE), ha tingut lloc al Claustre del Carme de Maó. El primer premi ha estat per a J. Bordoy.
El grup guanyador obté un primer premi de 2.000 € en metàl·lic, i 2.000 € més per pagar el caixet de dos concerts: una actuació en un festival de reconegut prestigi de les Illes Balears durant l’any 2024 i una actuació més a la Fira B! de 2024.
Per darrere han quedat Aina Tramullas i Mantra amb 1.000 euros per a cada un.
El jurat d’aquest certamen està presidit per Xisco Vargas, programador musical i coordinador del Mallorca Live, i format per Iris Montero, pianista i compositora, presidenta de ProMúsics Mallorca, l’Associació de Professionals de la Música de Mallorca; Laura Llorente, programadora del Mallorca Live; Xavier Barceló, cap de l’àrea de Música de l’IEB i Luis Alberto Segura, músic. Com a secretària, hi actua Natàlia Rabassa, coordinadora del Programa cultural Art Jove 2023.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors