Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Des de l'empresa Goros Investments garanteixen que l'empresa Ferrocarril de Sóller no passarà a mans estrangeres
Mar Raventós és una de les inversores que hi ha al darrere de l’Oferta Pública d’Adquisició (OPA) del tren de Sóller. Aquest divendres ha donat la cara per defensar una proposta, que diu, és seriosa i beneficiosa pel municipi de Sóller.
Nascuda a Barcelona, Raventós pertany a la saga Codorníu. Una de les empreses familiars més longeves d’Espanya. Va presidir el grup durant 20 anys, fins que el fons d’inversió estatunidenc Carlyle va aconseguir la meitat de la companyia.
Un altre dels inversors és, tal i com ja avançàrem a Ib3 Televisió en conèixer-se la notícia de l’OPA, l’empresari solleric Lluís Rullan, qui actualment té al voltant d’un 11% de les accions.
Des de l’empresa Goros Investments, que és qui ha reunit aquest grup d’una desena d’inversors, garanteixen que l’empresa Ferrocarril de Sóller no passarà a mans estrangeres. El seu objectiu és diuen dotar-la d’una injecció econòmica i de gestió que la mantengui en el temps. De fet volen que els membres de l’actual consell administratiu continuïn vinculats al tren.
De moment ja tenen aparaulat el 20 % de les accions. Per fer efectiva l’operació, però, n’exigeixen més del 50 per cent. L’oferta recorden és de 147 euros per cadascuna de les 173 mil acions. Els interessats tenen marge fins els proper 6 de setembre.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència