Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els telèfons de l'Empresa Funerària han estat col·lapsats, tot i que la reserva s'ha de fer per internet
L’Empresa Funerària Municipal de Palma ja té reservada el 49% de la cabuda del cementeri per a dia primer de novembre, Tots Sants. El web per fer les reserves per als dies 30, 31 d’octubre i dia primer de novembre està en marxa des de dilluns i ja hi ha 6.800 reserves fetes.
El gerent de l’EFM explica, sorprès, que el dia amb més demanda, per ara, és el 30 d’octubre: ja s’han reservat el 79% de les invitacions.
Cada persona pot sol·licitar fins a 6 invitacions que venen amb un codi QR per poder accedir al recinte. Per això demanen que tothom faci la reserva per internet i no per telèfon. Reconeixen, però, que les línies telefòniques han estat saturades els primers dies demanant reservar plaça.
Cada any van al cementeri de Palma unes 25.000 persones dia primer. Enguany estarà limitat a 6.000 persones el dematí i 6.000 l’horabaixa (tant dia primer com el 30 i el 31 d’octubre).
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat