Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Hem acompanyat un equip del centre de salut de Llumajor a inocular el vaccí
A les Illes, s’ha inoculat a 1.614 grans dependents amb la primera dosi de la vacuna de Pfizer, segons les darreres dades de la Conselleria de Salut. A Llucmajor ja són una seixantena de la vuitantena que s’han de vaccinar. L’equip format per Margalida Salvà i Biel Ferrer del centre de salut Migjorn han tornat a sortir avui a administrar sis dosis a persones dependents del municipi llucmajorer.
El primer que fan és treure el vial de la gelera. Damunt el recipient posa tota la informació referent al procés de descongelació. Introdueixen el vial dins una gelera portàtil, juntament amb tot el necessari per dur a terme la vacunació durant el dematí. I posen mans a l’obra. Es desplacen fins al primer domicili en cotxe, on va a vacunar en Joan Ferrà. Té 76 anys i un seguit de patologies que el fan ser considerat gran dependent. Ell esperava la vacuna amb ànsia perquè ja ha passat el coronavirus una vegada.
Una vegada que han obert el vial, tenen 6 hores per administrar les 6 dosis. Als següents domicilis ja no hi poden anar en cotxe, s’han des desplaçar caminant casa per casa. La següent visita és a Ana Zaragoza. Ella amb 82 anys és diabètica i li varen haver de tallar les dues cames. Des de l’inici de la pandèmia, pràcticament no ha sortit de casa. Ara, diu, ja ho podrà fer.
La setmana que ve, la Conselleria de Salut començarà a inocular l’antivirus als cuidadors dels grans dependents.
Comencen els preparatius per a la vacunació massiva
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat