X

Jagoba Arrasate, abans d’enfrontar-se al Barça: “Ens tocarà patir, però hem de ser valents”

L'entrenador del Mallorca anuncia canvis a l'onze titular i assegura que el seu equip haurà de fregar la perfecció per puntuar davant el líder a Montjuïc

21/04/2025

Jagoba Arrasate, abans d’enfrontar-se al Barça: “Ens tocarà patir, però hem de ser valents”

114

Jagoba Arrasate i Hansi Flick s’intercanvien lloances. El tècnic del Mallorca sap que tocarà patir, però confia en els seus futbolistes. Avui l’equip vermell, que viatjarà demà matí cap a Barcelona, ha fet el darrer entrenament abans del partit a porta tancada a Son Bibiloni. El Barça, en canvi, ha obert la porta als mitjans. Hansi Flick no ha pogut comptar amb el pitxitxi de la Lliga, amb Robert Lewandowski, que es va lesionar contra el Celta i està descartat contra el Mallorca. També continuen lesionats Marc Casadó i Alejandro Balde, que seran baixa demà.

Fer un partit quasi perfecte. Aquesta és la fórmula de Jagoba Arrasate per intentar sorprendre demà el líder, el Barça. L’entrenador del Mallorca té sis baixes, quatre per lesió – Muriqi, Morlanes, Robert Navarro i Asano – i dues per sanció – Dani Rodríguez i Maffeo. Això l’obligarà a fer canvis a l’onze titular. La convocatòria que partirà demà a Barcelona serà de 20 futbolistes.

El partit entre el Barça i el Mallorca començarà a les 21.30 h a Montjuïc. Podreu seguir-lo des de les 19.30 h al programa ‘Esports 3 en Joc’ d’IB3 Ràdio.

21/04/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT