L'entrenador del Mallorca alaba l'actuació de Greif a les dues primeres jornades, però no descarta que les rotacions afectin també a la porteria
Tres dies després de perdre a Pamplona, el Mallorca rebrà aquest dimarts a les 19.00 h el Sevilla a Son Moix. Jagoba Arrasate ha repetit la convocatòria d’El Sadar. 23 futbolistes han entrat a la llista. Entre ells, els joves Marc Domenech i Jan Salas i el colombià Daniel Luna. Mateu Morey i Javi Llabrés són les úniques baixes que té el tècnic basc.
El conjunt andalús arriba a la cita amb un punt a la classificació, talment el Mallorca. Els dos equips varen empatar a la primera jornada de lliga i varen perdre a la segona. El Sevilla ha viatjat aquest dilluns a Palma amb baixes significatives: Ocampos, Montiel i Suso han quedat fora de la convocatòria.
Jagoba Arrasate ha anunciat que farà rotacions. Hi haurà canvis a l’onze titular, que podrien afectar a la porteria. Respecte al mercat de fitxatges, el tècnic mallorquinista ha traslladat la pressió a la direcció esportiva i ha comentat que el club ha d’anar viu i ser ràpid davant els moviments de jugadors que poden produir-se a les pròximes hores.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses