El migcampista està convençut que aquesta jornada contra el Màlaga aconseguiran els tres punts
És l’amo i senyor del centre del camp de l’Atlètic Balears. Jaime Sierra és el motor del conjunt de Tato. Titular els dos partits que s’han disputat aquesta temporada, el jugador de 25 anys ja ha deixat senyes de la seva entrega.
De moment, però, els blanc-i-blaus només han sumat 1 punt de 6 possibles. Tot i així, Sierra demana tranquil·litat.
Per alçar el vol, els mallorquins hauran de superar aquesta setmana un dels totpoderosos de la categoria, el Màlaga. Els andalusos sumaren els primers tres punts de la temporada la jornada passada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda