El cantant va ser atropellat el passat 8 d'agost per un conductor ebri
146
El cantant Jaume Anglada ha passat aquest dimarts a la planta d’hospitalitzatció de Son Espases, després d’haver estat ingressat a l’UCI d’ençà de l’accident que patí el 8 d’agost.
Anglada queda ingressat a càrrec del servei de Traumatologia, segons el darrer comunicat mèdic facilitat per l’hospital.
Anglada va ser atropellat dia 8 d’agost a Palma. Circulava en moto i el va envestir un vehicle menat per un jove ebri. El conductor es troba en presó provisional, acusat dels delictes d’omissió del deure de socors, lesions per imprudència greu i conducció sota la influència de l’alcohol.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució