El cantant va ser atropellat el passat 8 d'agost per un conductor ebri
189
El cantant Jaume Anglada ha passat aquest dimarts a la planta d’hospitalitzatció de Son Espases, després d’haver estat ingressat a l’UCI d’ençà de l’accident que patí el 8 d’agost.
Anglada queda ingressat a càrrec del servei de Traumatologia, segons el darrer comunicat mèdic facilitat per l’hospital.
Anglada va ser atropellat dia 8 d’agost a Palma. Circulava en moto i el va envestir un vehicle menat per un jove ebri. El conductor es troba en presó provisional, acusat dels delictes d’omissió del deure de socors, lesions per imprudència greu i conducció sota la influència de l’alcohol.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari