Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El director del festival, Jaume Ripoll, agraeix la voluntat del Govern: "Per descomptat, les paraules s'han de convertir en fets, i en això treballarem"
El conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà, s’ha reunit aquest dilluns al matí amb el director de l’Atlàntida Mallorca Film Fest, Jaume Ripoll, per fer balanç de l’edició d’enguany que just ahir diumenge va acabar i amb un gran èxit de públic durant tota la setmana del certamen a Palma. Bauzà, després de la reunió, ha assegurat el compromís del nou Govern de mantenir durant els pròxims anys la celebració del festival: “La nostra voluntat política és la continuïtat de l’Atlàntida Mallorca Film Fest”. Un certamen de cine que se celebra en format físic des de fa vuit anys a Palma i en fa tretze que se celebra digitalment a través de la plataforma Filmin.
Per la seva banda, el director de l’Atlàntida, Jaume Ripoll, ha agraït aquesta voluntat del Govern: “Per descomptat, les paraules s’han de convertir en fets, i en això treballarem. Crec que el festival continuarà, creixerà, i esperam que d’aquí a poc poder anunciar les noves dates de l’edició de l’any que ve”. Ripoll ha reconegut, però, que en l’edició d’enguany han tengut “incerteses” a l’hora d’organitzar i celebrar el festival: “Hi havia un problema econòmic. La logística se soluciona amb doblers, i quan falten doblers has de reinventar la logística i aquí hi ha equacions impossibles”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061