La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Va ser enregistrat íntegrament a Mallorca i ha estat dirigit i muntat pel mateix Carrió
Jaume Carrió, guanyador del Goya al millor curtmetratge d’animació amb Woody & Woody, opta a una nova candidatura als premis de l’Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques d’Espanya amb Les imatges arribaren a temps, el seu darrer curt.
Les imatges arribaren a temps és el treball més senzill i personal de Jaume Carrió. Té una durada de només 6 minuts i és la primera incursió de Carrió en el gènere documental.
Arran de la tragèdia provocada per la dana a la Comunitat Valenciana, Carrió presenta el seu darrer treball com un assaig visual al voltant de la pèrdua i la manera com la societat captura la memòria.
Amb Les imatges arribaren a temps, Carrió torna a optar a la nominació en un dels premis de l’Acadèmia, després de ser seleccionat a la categoria de millor curtmetratge documental.
El curt, impulsat per la productora Far Visuals, va ser enregistrat íntegrament a Mallorca i ha estat dirigit i muntat pel mateix Carrió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes