Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'expresident s'enfronta a una petició de condemna d'un any i sis mesos de presó i 17 anys d'inhabilitació
L'expresident del Govern balear, Jaume Matas, en una imatge d'arxiu./ EFE
195L’expresident del Govern, Jaume Matas, serà jutjat el 7 de novembre per les peces 13 i 14 del cas Palma Arena. En concret, s’investiga un patrocini de 350.000 euros concedit per l’Institut Balear de Turisme (Ibatur) a l’empresa de publicitat Nimbus el 2007.
El també exministre, que ara s’enfronta a una petició de condemna d’1 any i 6 mesos de presó i 17 anys d’inhabilitació, ha tornat aquest dilluns a l’Audiència de Palma per a una vista prèvia, on no s’ha arribat a cap acord entre les parts.
A la vista prèvia d’aquest dilluns, també ha estat citat l’exgerent d’Ibatur, Raimundo Alabern, acusat per l’Advocacia balear, que sol·licita per a ell una pena substituïble per multa de 900 euros en aplicar-li l’atenuant de confessió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació