El tennista de Santanyí s'ha imposat a Jordan Thompson en quatre sets
274
Juame Munar ha debutat amb victòria a París. El santanyiner ha guanyat l’australià Jordan Thompson en un partit maratonià de 4 sets i després de gairebé 4 hores i mitja de partit. Thompson s’ha imposat a la primera mànega, però Munar ha contestat tot d’una amb un contundent 6 a 1. Un break al tercer set ha estat clau per l’esdevenir del partit que finalment ha caigut del costat del santanyiner. Ara Munar s’enfrontarà al norTamericà Opelka per un lloc a tercera ronda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals