El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Hestia visita el líder, que ha guanyat els deu darrers partits, i no descarta la sorpresa (diumenge, 12 hores); el tècnic, satisfet de com s'està conjuntant la plantilla
L’Hestia Menorca s’enfronta diumenge (12 hores) al millor equip de la Primera FEB. Almenys així ho diuen les xifres del líder, el Fuenlabrada. Tot i açò, l’entrenador Javi Zamora creu que guanyar a Madrid no és una missió impossible.
La victòria contra l’Oviedo, la quarta de la temporada, ha oxigenat les urgències de l’Hestia Menorca. El vestidor ha guanyat en confiança per fer front a un repte majúscul. Així ho considera l’entrenador madrileny.
Zamora diu que té motius per ser optimista, el tècnic considera que les peces van encaixant a poc a poc per consolidar el projecte i definir el potencial real de l’equip. Unes passes que han de permetre l’Hestia plantar cara i tenir opcions de derrotar la plantilla àmplia i compensada que dirigeix Toni Ten.
L’entrenador madrileny ha anunciat el retorn dels lesionats Marko Lukovic i Andras Tanoh per a la setmana que ve. Mentre arriba aquest moment, l’Hestia cercarà sumar la cinquena victòria a la pista del Fuenlabrada.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle