Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El concert, que es va celebrar anit passada a Sa Pobla, s'enmarca dins el programa del festival Alternatilla Jazz
El jazz corr per les venes de Jorge i Maikel Vistel d’ençà que eren infants. Fills del trompetista cubà Jorge Vistel Sènior, els Vistel Brothers han dedicat la seva vida a la recerca de nous matisos dins el llenguatge comú del jazz i la música cubana pròpia de Santiago de Cuba, on varen néixer i créixer.
Fa 15 anys, però que es traslladaren a Madrid. Ahir, mostraren les seves darreres composicions a Sa Congregació, a Sa Pobla, en un concert emmarcat dins el programa del festival Alternatilla Jazz.
Amb una formació de quartet, els Vistel Brothers presentaren algunes de les peces que enregistraran al seu proper treball d’estudi i que ara defensen acompanyats del bateria Rodrigo Ballesteros i el contrabaixista Reinier Elizarde. Sons i ritmes cubans que diluïren amb l’harmonia i improvisació pròpies del jazz i que tant estan marcant aquesta nova edició del festival.
Aquí teniu el cartell amb el programa completa del festival de jazz Alternatilla, que se celebra a sa Pobla fins el 8 de desembre i que té Cuba com a país convidat.

Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya