Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El nou entrenador de la UD vol que el seu sigui "un equip recognoscible"
La segona era de Paco Jémez ja és una realitat. El tècnic ha dirigit avui matí el segon entrenament amb la UD Eivissa, on arriba amb ganes de capgirar la dinàmica de l’equip i amb l’objectiu de l’ascens com a primers de grup.
El cordovès espera començar a veure demà mateix i contra el Marbella un canvi positiu i té, diu, els jugadors indicats per aconseguir-ho.
Tot sota control i des del primer minut. La pressió de les pilotes d’entrenament i l’estat de la gespa. El nou tècnic de la UD va dirigir l’equip per primera vegada aquest dijous capvespre. Ha arribat amb ganes i les coses molt clares. Vol donar un cop de timó al rumb de Primera Federació.
Jémez vol un equip “recognoscible” al camp i ja des del primer minut ha demanat als seus jugadors que juguin cap endavant.
També els ha envia un missatge d’autoestima: “He vist molt poc, i hi ha molt de talent. Moltíssim. I això per jugar d’una determinada manera facilita molt les coses”, ha dit a la seva presentació com a tècnic de la UD Eivissa.
La revolució Jémez viurà el primer capítol demà a Can Misses contra el Marbella.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes