El mallorquí ha dirigit durant sis anys l'IDAE, organisme al Ministeri de Transició Ecològica, i va ser director general al Govern balear des de 2014 al 2018
El govern espanyol ha nomenat el mallorquí Joan Groizard com a secretari d’estat d’Energia. Càrrec que fins ara havia ocupat Sara Aagesen, nomenada vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica i Repte Demogràfic després que la seva antecessora, Teresa Ribera, formi part de la Comissió Europea.
Groizard va ser director general d’Energia i Canvi Climàtic al govern balear des de 2014 fins al 2018, quan va ser nomenat director general de l’Institut de Diversificació i Estalvi de l’Energia (IDAE), organisme adherit al Ministeri de Transició Ecològica. Groizard va impulsar des de les Balears iniciatives com la llei de canvi climàtic.
Amb el nomenament de Groizard, ja són tres les Secretaries d’Estat del govern espanyol dirigits per balears: Aina Calvo, secretària d’Estat d’Igualtat i Rosario Sánchez, de Turisme.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta