Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els dos mallorquins volen aquesta setmana a Sabadell la mínima olímpica
Des d’aquest dimecres i fins diumenge se celebra a Sabadell l’Open nacional de primavera, de natació. Enguany pren especial importància perquè estan en joc diversos bitllets per als Jocs Olímpics de Tòquio que, amb un any de retard, es disputaran aquest estiu.
L’ajornament de la cita olímpica ha motivat que nedadors com ara Joan Lluís Pons, que ja tenia la plaça assegurada per al 2020, hagin de tornar a guanyar-se-la. El solleric vol aconseguir la mínima olímpica en dues proves: els 200 estils i els 400 estils. Especialment en aquesta darrera, en què el nedador del Sant Andreu va ser finalista als Jocs de Rio de Janeiro 2016. Una altra de les balears que volen ser a la cita de la capital japonesa és la inquera Catalina Corró. La nedadora del Sabadell competirà en aquest Open a les proves de 200 metres papallona i als 200 i 400 estils.
De les possibilitats dels dos mallorquins, n’hem parlat al programa “Esports 3” d’IB3 Ràdio amb Joan Reynés, vocal de la Federació Balear de Natació.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat