Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El fotògraf mallorquí presenta un fotollibre que despulla dues dècades de feina artística
“Nuesa és aquella cosa que vol dir que estàs despullat de tot, que no tens cap adornament, no tens res i et mostres tal com ets.” Amb aquesta definició, Joan Sastre presenta el concepte que vertebra el seu nou fotollibre, Nuesa. Un projecte que recull vint anys de feina entre dues línies de recerca visual: els nus femenins i els paisatges en blanc i negre.
Dues sèries aparentment distants, però que per l’autor dialoguen de forma profunda. “La combinació entre una cosa i l’altra és com comparar els dos hemisferis del nostre pensament: tenim una part serena i una altra de més turbulenta”, explica.
Els cossos es mostren sense maquillatge ni artificis. Els paisatges, nets i silenciosos, fugen del color i de la descripció directa. “Són paisatges íntims. Hi ha llocs que no vull dir on són. Són nostres, i no hi pot haver aquesta massificació que hi ha”, afegeix Sastre, reivindicant la reserva i la contemplació com a formes de resistència.
Publicat per Disset Edició, Nuesa es presentarà aquest divendres 20 de juny, a les 19.30 h, al Centre Internacional de Fotografia Toni Catany de Llucmajor. L’acte comptarà amb la participació del mateix autor, del crític d’art Biel Amer i de la gestora cultural i poeta Clara Fontanet. L’entrada és lliure fins a completar aforament.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat