S'han desallotjat una vintena de persones per precaució davant l'avanç de les flames
Almanco una vintena de persones i les seves mascotes han estat desallotjades per la proximitat del foc a ca seva. Els que han pogut s’han reallotjat a cases de familiars, tot i que l’Ajuntament d’Andratx també ha habilitat la sala de plens de la casa consistorial.
Entre els desallotjats hi ha el germà de Joana Aina Alemany. “El meu germà i la seva al·lota han estat dels primers afectats. Varen sortir a les 23:00 h del vespre, varen veure les flames i varen partir amb el que duien posat. Han dormit a ca ma mare però encara no saben com està ca seva.”
Una altra veïnada d’Andratx, Catalina Valent Salvà, també ha patit l’ensurt en primera persona. “Vaig agafar el cotxe però ja hi havia flames, vàrem baixar en pijama i corrents. Hem passat molta por, és un desastre”.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració