Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

S'han desallotjat una vintena de persones per precaució davant l'avanç de les flames
Almanco una vintena de persones i les seves mascotes han estat desallotjades per la proximitat del foc a ca seva. Els que han pogut s’han reallotjat a cases de familiars, tot i que l’Ajuntament d’Andratx també ha habilitat la sala de plens de la casa consistorial.
Entre els desallotjats hi ha el germà de Joana Aina Alemany. “El meu germà i la seva al·lota han estat dels primers afectats. Varen sortir a les 23:00 h del vespre, varen veure les flames i varen partir amb el que duien posat. Han dormit a ca ma mare però encara no saben com està ca seva.”
Una altra veïnada d’Andratx, Catalina Valent Salvà, també ha patit l’ensurt en primera persona. “Vaig agafar el cotxe però ja hi havia flames, vàrem baixar en pijama i corrents. Hem passat molta por, és un desastre”.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat