El poble de Santa Margalida està a punt de viure un dels moments més preuats per als seus veïnats i també per tot Mallorca. El pròxim diumenge, tendrà lloc la processó de la Beata, la més típica i multitudinària de Mallorca. I ho podrà fer en tot el seu esplendor; a IB3 Notícies, hem parlat amb la seva protagonista, la Beata, per saber com viu els dies previs.
Joana Maria Rosselló i les dues joves que representen les Santes s’han afegit aquest dijous als voluntaris que engalanen les carrosses de la processó de la Beata. Tot i que falten pocs dies, la protagonista principal diu que encara no se n’ha fet a la idea.
Des dels tres anys participa a la desfilada; tenia moltes possibilitats de sortir elegida, i enguany la sort l’ha acompanyada. Representar la Beata és el somni de moltes joves de Santa Margalida. Igual d’emocionades estan Santa Catalina i Santa Pixedis, les dues santes que acompanyen la Beata durant tot el recorregut.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina