Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

És un reconeixement a la tasca de Savall per la recuperació de la viola de gamba, del cant de la sibil·la i de la música medieval i la barroca.
Jordi Savall (Igualada, 1 d’agost de 1941) ha carregat amb energia la pala per soterrar les arrels del taronger al jardí campus de la UIB. La mateixa determinació amb la qual ha contribuït a la recuperació de la viola de gamba, del cant de la sibil·la i de la música medieval i la barroca. Una tasca de valor incalculable per la qual la Universitat de les Illes Balears l’ha reconegut com a doctor honoris causa.
Foto Miquel Garcia
En acabar el tradicional acte de la planta de l’arbre, la plana major de la UIB, el Conseller d’Educació i Cultura, Antoni Vera, i la padrina de la investidura, Maria Magdalena Brotons, han acompanyat Jordi Savall a la cerimònia solemmne, que s’ha celebrat al Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears.
Al discurs, Savall ha recordat grans pensadors com Nietzsche, Kant i Voltaire. També músics com Bach i Beethoven. Jordi Savall ha parlat també de la importància de la música i de la cultura com a la millor eina d’entesa. Un discurs a l’altura del seu creador i del màxim reconeixement que lliura la Universitat de les Illes Balears.
Ver esta publicación en Instagram
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella