Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els alumnes, com a novetat, tindran la possibilitat de triar estudiar Enginyeria Informàtica
380 estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior participen aquest dijous en la jornada de portes obertes de la UIB, a Eivissa. Els alumnes, com a novetat, tindran la possibilitat de triar estudiar enginyeria informàtica.
La seu universitària a Eivissa de les Illes Balears ofereix actualment els estudis de Educació Infantil i Primària, Dret, Administració d’Empreses, Infermeria i Turisme. I a partir del curs que ve, es preveu afegir-hi un nou grau: el d’Enginyeria Informàtica.
A la jornada de portes obertes a la UIB, els alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior assistents han pogut resoldre dubtes sobre el seu futur i què volen estudiar. Les jornades informatives continuaran fins a l’abril; en aquest cas, als mateixos centres d’educació secundària que ho demanin.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols