La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L'expresident del Govern central ha pronosticat, abans d'una conferència aquest dilluns a Palma, que l'esquerra tornarà a guanyar les eleccions
Amb referències al seu padrí i a l’escriptor Jorge Luis Borges, l’expresident del Govern central José Luis Rodríguez Zapatero ha fet una conferència generalista a Palma, en què ha parlat gairebé de tot. Zapatero adverteix que no descarta una nova recessió econòmica i assegura que l’elevat endeutament ocasionarà crisis recurrents.
José Luis Rodríguez Zapatero ha defensat que el primer govern de coalició en l’àmbit espanyol ha fet front als principals reptes democràtics, com són el mercat laboral i l’energia, tot i que no ha trobat la solució en matèria d’habitatge.
A més, abans de la conferència, Zapatero ha pronosticat, en declaracions als mitjans, que l’esquerra tornarà a guanyar les eleccions i ha defensat la gestió de la presidenta Francina Armengol.
En l’àmbit mundial, l’expresident assegura que el món està virant cap a l’Àsia, que s’està convertint en una superpotència.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima