Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
41 mil joves s'han apuntat en les primeres 24 hores des de l'obertura de la cita
El coordinador dels equips UVAC de Menorca ha fet una crida als joves d’entre 16 i 29 anys perquè es vacunin. Des de dissabte ho han fet prop de 3 mil persones a l’illa. A Mallorca, la vacunació per aquest sector de població ha començat aquesta setmana amb molta força. 41 mil joves s’hi varen apuntar en les primeres 24 hores des de l’obertura de la cita.
Primer cap de setmana amb la vacunació dels joves de 16 a 29 anys. I l’ambient és aquest. Degoteig de persones constant durant tot el matí.
Per aquest punt de vacunació passaran avui unes 2.000 persones. Cal recordar que, a hores d’ara, ja s’immunitza tota la població a partir de 16 anys.
Malestar entre el jovent per les imatges d’aquesta darrera setmana amb el macrobrot i les festes dels viatges de final de curs a Mallorca.
Salut recorda que, en cas de no poder assistir a la cita de vacunació, s’ha d’anul·lar i demanar-ne una altra per a més endavant.
Mallorca obre el torn de vacunació per als joves d’entre 16 i 29 anys en ple megabrot
S’accelera la vacunació dels joves d’entre 16 i 29 anys a Menorca
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús