Pequín ha amenaçat amb represàlies després que el Senat dels Estats Units aprovàs un "projecte de llei de suport a les protestes de Hong Kong"
Pequín ha amenaçat amb represàlies després que el Senat dels Estats Units aprovàs un “projecte de llei de suport a les protestes de Hong Kong” i que dona poders al Govern de Donald Trump per sancionar funcionaris xinesos que ell consideri responsables de la repressió.
Mentrestant, a Hong Kong, prop d’un centenar de joves activistes anti-governamentals continuen tancats per quart dia consecutiu al campus universitari enrevoltats per la policia i sota l’amenaça que seran detinguts quan en surtin. 800 persones, entre elles 300 menors, ja han abandonat el campus i 500 han estat arrestades.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'