Han après de manera virtual i amb pantalles tàctils la feina dels dentistes, i al taller de nutrició han observat la qualitat de les fruites. També com representar el volum d'objectes a una classe de belles arts
Una vintena d’alumnes d’altes capacitats han participat en tallers d’odontologia, nutrició i belles arts a l’escola universitària ADEMA. Una jornada emmarcada al programa MENTORiment de la UIB.
Amb l’objectiu de fusionar l’art, la salut, la innovació i la simulació, els alumnes han conegut diferents professions. Tots tenen altes capacitats i reconeixen que aquest tipus d’activitats amb companys com ells, els afavoreixen i són necessàries.
Aquest dissabte han après de manera virtual i amb pantalles tàctils la feina dels dentistes. Han vist dents, càries, possibles malalties i com curar-les. A un altre taller, el de nutrició, han observat la qualitat de les fruites sense tallar-les. Ho han fet mitjançant la tomografia. I s’han endinsat en el món de les belles arts amb la tècnica del grafit. Han après a representar el volum dels objectes amb ombres i llums.
També al campus de la UIB es fan diferents tallers emmarcats en el programa MENTORiment, que ja celebra la setena edició i hi han participat més de 300 alumnes.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat