Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El fins ara vicepresident agafa el relleu de Justo Saura en la direcció de PIME Menorca i no variarà gaire el full de ruta
 
                             
                            Juan Carlos Fernández ha estat elegit president de PIME Menorca, formació de la qual forma part des del 2016. Va ascendir a vicepresident el 2018, a l’inici de la legislatura de Justo Saura. Després de sis anys, assegura que s’ha fet molt bona feina i que es continuarà en aquesta ruta.
Així i tot, hi ha reptes que li agradaria assolir al seu mandat. Un és reduir la burocràcia, l’altre incentivar als joves a emprendre i finalment millorar la imatge de l’empresari de cara al públic.
Juan Carlos Fernández fa 40 anys que és empresari i destaca l’augment d’aquesta burocràcia dels darrers anys. Afirma que el principal problema que té l’empresa menorquina és el cost del transport.
L’estructura organitzativa de PIME Menorca no variarà, Vicente Cajuso i Javier Pons continuaran com a vicepresidents i s’incorporarà Josep Fortuny en la vicepresidència que deixa vacant Juan Carlos Fernández.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
