Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La pujada real és d'entre 4 i 6 euros si s'aplica el descompte del 75% als residents
El Ministeri de Transports ha actualitzat a l’alça els preus dels vols interilles considerat d’Obligació de Servei Públic. Segons s’informa al Butlletí Oficial de l’Estat, els vols entre Mallorca i Eivissa i els de Mallorca a Menorca costaran 113 euros. Les connexions entre Menorca i Eivissa pugen fins als 155 euros. Es tracta d’un increment d’aproximadament el 26%, que es justifica per la pujada dels costos en el sector aeri per mor de la conjuntura econòmica. Val a dir, però, que més enllà de l’increment percentual, que és elevat, s’ha de tenir present que aquest és el preu sense aplicar encara el descompte del 75% de resident. És a dir, la pujada real és d’entre 4 i 6 euros.
D’ençà del 2013 no es feia una actualització de preus. El Govern central considera necessari fer-la per, diu, garantir la viabilitat d’aquestes rutes així com les freqüències i la qualitat del servei. De la seva part, l’executiu autònòmic insisteix que aquesta és una competència estatal i que, tot i que no els agrada aquest encariment, són conscients que fa dotze anys que no es fa una revisió.
Des de Menorca ja han arribat les primeres reaccions. La directora insular de Promoció Turística, Juana Mari Pons, que és membre de la Comissió de Seguiment de l’Obligació de Servei Públic, ho considera, directament, injustificat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella