Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat
Juanita Barber es va criar al camp, entre els llocs de Rafal i Binialfús. De petita ja collia tomàtics i feia fogasses. Després va dedicar-se a la costura i a netejar cases, fins que entrà dins la secció de roba de la Cooperativa Sant Crispín. El 1974, ara fa 50 anys, va tenir l’oportunitat d’agafar la botiga de na Guida Xiu i convertir-la en una botiga de comestibles.
Ella rebrà enguany el premi ‘Donasses 2025’ d’Acció Ciutadana d’Alaior-Junts. Representa tota una generació de dones que han estat al capdavant de botigues similars a Alaior. Ca na Juanita és comerç local quotidià, que dona vida a la localitat.
A l’acte de dia 10 es farà un repàs del comerç local de la història recent. També un recorregut amb imatges d’arxiu de comerços d’Alaior. Actualment, encara avui, més de quaranta botigues i bars del municipi estan regentats per dones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural