L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Canàries i Andorra també han presentat la seva candidatura
El president de la Federació de Bàsquet de les Illes Balears, Juanjo Talens, defensa la candidatura de Menorca com a seu del possible playoff de l’ACB. Talens considera que l’illa i el Pavelló de Bintalfa reuneixen totes les condicions. Els principals arguments per defensar la candidatura són la capacitat del pavelló, la relació de Menorca amb el bàsquet, que seria un espai neutral per a tots els equips i, sobretot, per les dades i infraestructures sanitàries. L’opció de veure a Sergi Llull competint a casa seva també és un punt a favor.
La competició se celebraria a porta tancada i participarien els 12 primers classificats de l’ACB en el moment en què la lliga es va suspendre. A més de Menorca, Canàries i Andorra també han presentat la seva candidatura.
El 31 de maig és la data límit per decidir si es juga o es dóna per finalitzada la lliga ACB. En tot cas la competició haurà d’haver acabat el 10 de juliol.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius