Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

L'home assegura que no era parella de la víctima. El parentiu i la violència de gènere serien agreujants que podrien incrementar la pena de presó.
Continua el judici pel crim de la Colònia de Sant Jordi. Aquest dimarts s’ha pres declaració als agents de la Guàrdia Civil que es varen ocupar del sinistre. Un d’ells ha explicat al jurat que els veïns de la víctima, Veronica Hoffmann, varen dir que la dona havia presentat l’home com a la seva parella. També ha comentat que, el dia dels fets, l’acusat va dir que “havien tingut una discussió de parella i que l’havia colpejat a la boca”. Aquesta declaració contradiu el que l’acusat va dir ahir. Ell va negar que fossin parella i va matisar que només van compartir habitatge durant unes setmanes. El matís és important, perquè podria elevar la pena de 16 anys de presó per assassinat que en demana la fiscalia. L’Advocacia de la Comunitat, que sí que hi veu l’agreujant de parentiu i violència de gènere, reclama 25 anys de presó.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat