Durant 30 anys ha ajudat els pacients amb addiccions al joc
Els psicòlegs especialistes en addiccions al joc creuen que encara queda molt de camí a fer quant a prevenció, tot i que la normativa ha millorat en els darrers temps. L’associació Juguesca va donar suport, durant 30 anys, a pacients amb ludopatia. L’augment de l’oferta va fer que, cada vegada, en fossin més i, cada vegada, començassin més joves. Fa uns mesos varen decidir tancar, per manca de suport.
Els pacients no han quedat, però, sense atenció. Alguns dels membres de Juguesca continuen oferint teràpia, de forma personalitzada. Segons les darreres dades de l’associació, prop d’un 2% de la població té reconegut un problema amb el joc.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata