Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La llei no es començarà a tramitar fins al 16 d'agost, quan es reprengui l'activitat parlamentària
Els partits independentistes continuen fent passes per celebrar la consulta sobiranista. Junts pel SÍ i la CUP han registrat avui al Parlament català la proposició de llei per al referèndum de l’1 d’octubre. Aquesta, però no escomençarà a tramitar fins a mitjans d’agost, quan es reprengui l’activitat a la cambra catalana.
Tots els diputats independentistes la van signar col·lectivament divendres, un fet que no és obligatori segons el reglament.
El PP de Catalunya i Ciutadans han presentat un recurs d’empara davant el Constitucional contra la reforma del reglament del Parlament català que permet el referèndum previst per al dia 1 d’octubre. L’Alt Tribunal analitza avui si admet a tràmit el recurs del govern central. El líder de Junts pel Sí, Lluís Corominas, ha assegurat que no hi ha raons jurídiques per impugnar i supendre el reglament del Parlament.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors